Інформаційний напрям політики захисту національних інтересів держави.

Автор(и)

  • S. V. Bondarenko

Ключові слова:

інформаційна політика, національні інтереси, нелінійні процеси, політика захисту національних інтересів

Анотація

Здійснено комплексний аналіз інформаційного напряму політики захисту національних інтересів держави в умовах нелінійних політичних процесів. Визначено специфіку його поточного стану та перспективи розвитку. Систематизовано теоретико-методологічні основи дослідження цього напрямку. Узагальнено досвід формування та реалізації інформаційного напряму політики захисту національних інтересів країн світу (США, Великобританія та РФ) та наддержавних організацій (ЄС та НАТО). З’ясовано особливості формування та реалізації інформаційного напряму політики захисту національних інтересів України. Запропоновано моделі інформаційного напряму політики захисту національних інтересів – субсидіарну, вертикальну та перехідну.

Посилання

Бондаренко С. В. Місце соціального інжинірингу в політиці брендингу територій / С. В. Бондаренко // Вісник Дніпропетровського університету. Філософія. Соціологія. Політологія – 2012. – Вип. 20, Т. 20, №9/2. – С.103–107.

Бондаренко С. В. Бренд «Україна» у ракурсі світових рейтингів після парламентських виборів 2012 року / С. В. Бондаренко // Гілея : науковий вісник. – 2013. – № 71. – C. 844–847.

Бондаренко С. В. Політика брендингу територій як конструювання реальності / С. В. Бондаренко // Політичне життя. – 2016. – № 1–2. – С. 7–11.

Бондаренко С. В. Інформаційно–комунікаційна політика Російської Федерації у контексті захисту та просування національних інтересів у світі / С. В. Бондаренко // Актуальні проблеми політики : зб. наук. пр. / редкол.: С. В. Ківалов (голов. ред.), Л. І. Кормич (заст. голов. ред.), М. А. Польовий (відп. секр.) [та ін.] ; НУ «ОЮА», Південноукр. центр гендер. проблем. – Одеса : Фенікс, 2017. – Вип. 59. – С. 109–120.

Бондаренко С. В. Інформаційний компонент політики брендингу територій в умовах нелінійних процесів / С. В. Бондаренко // Політичне життя. – 2017. – № 1–2. – С. 21–26.

Bondarenko S. V. Informational direction of policy on protecting national interests of territory under conditions of nonlinear processes: theoretical and methodological framework / S. V. Bondarenko // Політичне життя. – 2017. – № 3. – С. 11–20.

Бондаренко С. В. Государственная информационная политика России и Украины в контексте национальной безопасности: основы и принципы формирования / С. В. Бондаренко // Youth World Politic. – 2013. – № 4. – С. 112– 118.

Bondarenko Sergii Eurointegretion Policy Crisis in the Donetsk Ares : Information Aspect / Sergii Bondarenko // European Journal of Transformation studies. – 2014. – Vol. 2, No. 1. – P. 57–65.

Бондаренко С. В. Бренд «Україна» в умовах нелінійних суспільно– політичних процесів: інформаційно-комунікаційний аспект / С. В. Бондаренко // Evropsky politicky a pravni diskurz. – 2017. – Vol. 4, Iss. 4. – Р. 141–147.

Нагорняк Т. Л., Бондаренко С. В. Брендинг територій: спроба аналізу засад дослідження / Т. Л. Нагорняк, С. В. Бондаренко // Історичні і політологічні дослідження. – 2012. – № 2. – С.282–288.

Бондаренко С. В. Digital дипломатія і перспективи розвитку нових видів політичної комунікації у процесі брендингу територій / С. В. Бондаренко // Розвиток політичної науки: європейські практики та національні перспективи: матеріали ІІІ Міжнар. наук.–практ. конф. студ., аспір. та мол.науковців, Чернівці, 1 березня 2013 р. – Чернівці: Букрек, 2013. – С. 244–247.

Бондаренко С. В. Інформаційна політика державних органів влади у національному брендингу України / С. В.Бондаренко // «Дні науки філософського факультету – 2013», Міжн. наук. конф. (2013 ; Київ). Міжнародна наукова конференція «Дні науки філософського факультету – 2013», 16–17 квіт. 2013 р. : [матеріали доповідей та виступів] / редкол.: А. Є. Конверський [та ін.]. – К. : Видавничо–поліграфічний центр «Київський університет», 2013. – Ч. 9. – С. 254–257.

Бондаренко С. В. Європейські стандарти в інформаційній політиці державних органів влади /С. В. Бондаренко // Європейська перспектива України та візова політика країн ЄС: виклики і можливості : Матеріали міжнародної науково–практичної конференції. – Донецьк : Східний видавничий дім, 2013. – С. 240–247.

Бондаренко С. В. Інформаційна політика органів державної влади з питань європейської інтеграції в контексті національного брендингу / С. В. Бондаренко // Інновації та традиції у сучасній науковій думці : Матеріали другої Міжнародної науково–практичної інтернет–конференції 15–17 серпня 2013 року. – Київ, 2013. – Частина 2. – С. 32–38.

Бондаренко С. В. Інформаційна політика у брендингу територій / С. В. Бондаренко // «Дні науки філософського факультету – 2014», Міжн. наук. конф. (2014 ; Київ). Міжнародна наукова конференція «Дні науки філософського факультету – 2014», 15–16 квіт. 2014 р. : [матеріали доповідей та виступів] / редкол.: А. Є. Конверський [та ін.]. – К. : Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет», 2014. – Ч. 9. – С. 83–86.

Бондаренко С. В. Інформаційна політика органів влади в контексті брендингу територій / С. В. Бондаренко // Модернізація соціогуманітарного простору: історичний досвід, виклики та перспективи. Міжн. наук. конф. (2015 ; Житомир–Вінниця). Всеукраїнська науково–практична наукова конференція з міжнародною участю «Модернізація соціогуманітарного простору: історичний досвід, виклики та перспективи», 14–15 травня 2015 р. : [збірка матеріалів]. – С. 223–224.

Бондаренко С. В. Соціальний інжиніринг у контексті політики брендингу територій / С. В. Бондаренко // «Дні науки філософського факультету – 2017», Міжн. наук. конф. (2017 ; Київ). Міжнародна наукова конференція «Дні науки філософського факультету – 2017», 25–26 квіт. 2017 р. : [матеріали доповідей та виступів] / редкол.: А. Є. Конверський [та ін.]. – К. : Видавничо–поліграфічний центр «Київський університет», 2017. – Ч.8. – С. 7–9.

Бондаренко С. В. Формування державної інформаційної політики України в медіасфері / С. В. Бондаренко // Інструментарій впливу ЗМК на аудиторію: колективна монографія / За ред. О.В.Тараненко. – Вінниця: ТОВ «Нілан–ЛТД», 2016. – С. 118–128.

Бондаренко С. В. Засоби масової комунікації у нелінійних суспільно– політичних процесах / С. В. Бондаренко // Збірник наукових праць професорсько–викладацького складу ДонНУ імені Василя Стуса за 2015–2016 рр. – 2017. – С. 133–135. – Режим доступу: http://jpvs.donnu.edu.ua/article/view/4023/405

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-11-29

Номер

Розділ

Автореферат