Рецензія 2 на дисертацію Мозгової Н.А.

Автор(и)

  • Ю. М. Павлюченко Донецький національний університет імені Василя Стуса

Анотація

Соціальне підприємництво називають соціально-економічним феноменом, оскільки воно приносить велику суспільну користь, дозволяючи вирішувати соціальні проблеми громади або навіть держави. Характерною рисою соціального підприємництва, на відміну від класичної підприємницької діяльності, є те, що сама діяльність та(або) її результати спрямовуються на вирішення певних соціальних проблем. Також ознаки соціального підприємництва може мати господарська діяльність підприємств, створених громадськими організаціями. Як показує досвід зарубіжних держав, соціальне підприємництво може стати потужним партнером територіальної громади. Але в Україні воно знаходиться на початковому етапі, тому позитивні зміни у суспільстві, які несе така діяльність, є малопомітними. На практиці важко виокремлювати соціальне підприємництво з поміж інших видів підприємницької діяльності, а відтак, заохочувати і підтримувати його розвиток.
Обрана тема дисертаційної роботи є актуальною і важливою як для заповнення певної прогалини на теоретичному рівні, так і для запровадження спеціального правового регулювання відносин щодо організації та здійснення соціального підприємництва.

Біографія автора

Ю. М. Павлюченко , Донецький національний університет імені Василя Стуса

доктор юридичних наук, доцент, завідувач кафедри господарського та адміністративного права

Опубліковано

2023-12-07

Номер

Розділ

Рецензії