Відгук 1 на дисертаційну роботу Ковінько О.М.

Автор(и)

  • O.M. Anisimova Донецький національний університет імені Василя Стуса

Анотація

Актуальність теми дисертаційної роботи визначається тим, що зростання конкуренції на внутрішньому ринку спонукає вітчизняні підприємства до пошуку нових ринків продажу та форм роботи. Такими є міжнародні ринки. А прогресивним методом виходу на міжнародні ринки є диверсифікація, використання якої в сучасних умовах може забезпечити реалізацію конкурентних переваг українським підприємствам. Процес міжнародної диверсифікації є досить складним, затратним та призначений для великих компаній. Щоб використовувати диверсифікацію як спосіб виходу на міжнародний ринок, потрібно розробити деталізовану та добре продуману стратегію. Оскільки стратегія міжнародної диверсифікації передбачає розподіл капіталу компанії, необхідним є дослідження всіх можливих позитивних та негативних наслідків впровадження даної стратегії у бізнес та розробка маркетингового механізму управління підприємствами.

Ковінько Олена Миколаївна у дисертаційній роботі поставила та вирішила комплекс завдань, які пов’язані з дослідженням концептуальних засад управління підприємствами засобами міжнародного маркетингу, розробкою науково-методичних підходів до ідентифікації маркетингових досліджень як інструмента формування та коригування концепції міжнародного маркетингу, формуванням диверсифікаційного підходу до створення підприємствами нових пропозицій на зарубіжних ринках, обґрунтуванням і розробкою науково-методичного підходу до комплексного оцінювання конвергенції діяльності аграрних підприємств України в умовах міжнародної диверсифікації, розвиненням науково-методичних підходів до оцінювання маркетингового управління підприємств в умовах міжнародної диверсифікації, визначенням передумов активізації міжнародної діяльності аграрних підприємств України, оцінюванням сучасного стану та тенденцій розвитку діяльності аграрних підприємств України на міжнародних ринках, дослідженням і визначенням стану і рівня маркетингового управління діяльністю аграрних підприємств України, удосконаленням наукового підходу до застосування маркетингового аналізу торговельних інтеграційних зв’язків у діяльності аграрних підприємств, розвиненням науково-методичного підходу до імплементації стратегії диверсифікації в маркетингових планах підприємств, формуванням маркетингового механізму управління підприємствами в умовах міжнародної диверсифікації бізнесу, розробкою функціонально-організаційного механізму маркетингового управління міжнародним диверсифікованим конгломератним підприємством, удосконаленням системи оцінювання синергійного ефекту від застосування підприємствами маркетингової стратегії міжнародної диверсифікації бізнесу, обґрунтуванням науково-практичних підходів до управління маркетинговими витратами в міжнародній діяльності диверсіфікованого конгломератного підприємства. У роботі розроблено практичні рекомендації щодо формування маркетингового механізму управління підприємствами в умовах міжнародної диверсифікації бізнесу.

Біографія автора

O.M. Anisimova, Донецький національний університет імені Василя Стуса

доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри інформаційних систем управління

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Відгуки на дисертаційну роботу