Висновок про наукову новизну, теоретичне та практичне значення результатів.
Анотація
Ділову репутацію суб’єкта господарювання можна вважати його візитівкою, вона відображає престиж, рівень професійності, відповідність діяльності вимогам закону. Від ділової репутації залежить багато факторів, наприклад, зацікавленість клієнтів, привабливість для співпраці та інвестування, можливість отримання більшого доходу та виходу на нові ринки.
У юридичній науці питання правового забезпечення використання ділової репутації суб’єкта господарювання неодноразово розглядалося науковцями, але дотично до досліджуваних ними тем. Крім того, змісту права на ділову репутацію суб’єкта господарювання властивий розвиток і в сучасних умовах можна спостерігати зміну ставлення до ділової репутації в зв’язку з історичними подіями, соціальними явищами. Так, із ситуацією щодо встановлення карантину або обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням інфекційних хвороб, зокрема це стосується COVID-19, стає зрозумілим, що український бізнес у повній мірі відчув економічні наслідки пандемії коронавірусу. Адже держава, яка запровадила обмежувальні заходи, фактично жодним чином не подбала про підприємства, які в нових умовах мають самотужки шукати компроміси у забезпеченні прав і гарантій підприємців, що намагаються попри складнощі дотримуватися розрахунково-платіжної дисципліни у здійсненні фінансово-господарської діяльності підприємств. У цій площині неминуче виникатимуть конфлікти між працівниками, та роботодавцями, які балансують на межі виживання, між контрагентами. Ці та інші дедлоки, коли вони потрапляють у публічну площину, відбиваються на діловій репутації, яку суб’єкти господарювання вибудовували і оберігали не один рік.
Викладене підтверджує актуальність та обґрунтованість вибору теми дисертаційного дослідження.