Marketing mechanism of enterprise management in the conditions of international business diversification.

Authors

  • O.M. Kovin’ko

Keywords:

international marketing, concept of international marketing, diversification of activity, international diversification, conglomerate structures, convergence of activities, international diversified conglomerate enterprise

Abstract

The dissertation presents a theoretical synthesis and new solution to the scientific problem - substantiation of conceptual provisions regarding the formation of a marketing mechanism for managing enterprises in the conditions of international business diversification and creation of marketing preconditions for the implementation of the strategic direction of development of domestic agricultural enterprises in order to strengthen their own competitive positions in international market.

The conceptual bases of enterprise management by means of international marketing have been developed, which is reflected: 1) in addition to the periodization of international marketing with the periods "Formation of new priorities" (2000 till the beginning of 2003), which is based on the development of approaches to marketing management of enterprise in the domestic and international markets and "Informing the society in the modern economic process" (end of 2003 till today), determined by the development of certain functions, especially communicative and active deduced They are moving beyond the enterprise, developing a scheme for interaction with the consumer, intra-firm integration with increased feedback.

The scientific and methodical approaches to the application of marketing research in the process of marketing management of the company's activity in international markets have been improved. It is offered to use modern technologies of digital marketing in studying the structure of the foreign market (marketing analysis of the environment, demand, competition, intermediaries), and to evaluate factors influencing the formation of the directions of international marketing research; the formation of proposals regarding the selection of target markets for international activity of enterprises, the study of possible areas of further market intervention.

A diversification approach has been formed to create new offers by enterprises in foreign market through the application of a marketing strategy for international diversification of activities.

The preconditions of activation international activity of agrarian enterprises of Ukraine are determined and the main is the effective application of convergence activities in these enterprises, as the preconditions for the release of goods to new foreign markets.

References

Ковінько О.М. Маркетинг в умовах міжнародної диверсифікації бізнес– діяльності: Монографія / О.М. Ковінько. – К.: КНЕУ. – 2017. – 423 с. (24,64 д.а.).

Ковінько О.М. Маркетингова політика розповсюдження товарів виробничого призначення (п. 2.7) / О.М. Ковінько // Маркетингові технології в умовах інноваційного розвитку економіки: колект. Монографія / За ред. С.В. Ковальчук. – Хмельницький: ТОВ «Поліграфіст-2». – 2011. – С. 114-121 (0,95 д.а.).

Ковінько О.М. Маркетингове управління політикою розповсюдження (п. 3.5); Методичний підхід до формування міжнародних маркетингових каналів розповсюдження (п. 5.2) / О.М. Ковінько, Р.Г. Жарлінська // Маркетингові інновації в економіці і бізнесі: колект. монографія / За ред. С.В. Ковальчук. – Хмельницький: ТОВ «Поліграфіст-2». – 2013. – С. 147–154; 260–276 (2,93 д.а. / 1,94 д.а.).

Танасійчук О.М. Маркетингове планування діяльності підприємств переробної галузі / О.М. Танасійчук (О.М. Ковінько), А.С. Савощенко // Вісник Хмельницького національного університету. Серія: Економічні науки. – 2007. – №6, Т.3 (101). – С. 147–150 (0,4 д.а. / 0,2 д.а.).

Танасійчук О.М. Маркетингове планування – засіб досягнення підприємствами переробної галузі визначених цілей / О.М. Танасійчук (О.М. Ковінько), А.С. Савощенко // Формування ринкової економіки: Збірник наукових праць. – 2008. – Вип.19. – С. 150– 157 (0,5 д.а. / 0,25 д.а.).

Танасійчук О.М. Застосування стратегій маркетингових каналів розповсюдження підприємствами / О.М. Танасійчук (О.М. Ковінько), А.С. Савощенко // Формування ринкової економіки: Збірник наукових праць. – 2009. – Вип.22. – С. 260-271 (0,7 д.а. / 0,35 д.а.).

Танасійчук О.М. Принципи побудови договірних каналів розповсюдження на принципах аутсорсингу / О.М. Танасійчук (О.М. Ковінько), В.Т. Сусіденко, Р.Г. Жарлінська // Вісник Хмельницького національного університету. Серія: Економічні науки. – 2010. – №5, Т.1. – С. 41-45 (0,6 д.а. / 0,2 д.а.).

Танасійчук О.М. Зв’язок стратегії позиціонування підприємства та політики розповсюдження / О.М. Танасійчук (О.М. Ковінько) // Вісник Хмельницького національного університету. – 2010. – №6, Т.4. – С. 126–128 (0,4 д.а.).

Ковінько О.М. Характеристика методів оцінки та вибору каналів розповсюдження переробними підприємствами регіону / О.М. Ковінько, Р.Г. Жарлінська // Вісник Хмельницького національного університету. Серія: Економічні науки. – 2012. – №5, Т.3. – С. 50–54 (0,6 д.а. / 0,3 д.а.).

Ковінько О.М. Планування зовнішньоекономічної діяльності малих виробничо-торговельних підприємств: маркетинговий підхід / О.М. Ковінько, Р.Г. Жарлінська // Вісник Хмельницького національного університету. Серія: Економічні науки. – 2013. – №6, Т.2. – С. 36–38 (0,4 д.а. / 0,2 д.а.).

Ковінько О.М. Сутність та зміст стратегії диверсифікації підприємств при виході на зовнішній ринок / О.М. Ковінько // Вісник Хмельницького національного університету. Серія: Економічні науки. – 2014. – №5, Т.2. – С. 7–10 (0,5 д.а.).

Ковінько О.М. Маркетинг в умовах економічної кризи: як повернути рецесію на користь рекламної діяльності / О.М. Ковінько, Н.П. Слободяник, Т.В. Білоус // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Економічні науки. – 2015. – Вип.11, Ч.2. – С. 45-47 (0,4 д.а. / 0,2 д.а.).

Ковінько О.М. Оцінка управління продажем на виробничому підприємстві / О.М. Ковінько, І.І. Поліщук, І.В. Іваніцька // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Економічні науки. – 2015. – Вип.13, Ч.1. – С. 96- 99 (0,5 д.а. / 0,2 д.а.).

Ковінько О.М. Активізація зовнішньоекономічної діяльності виробничого підприємства засобами міжнародного маркетингу / О.М. Ковінько // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Економічні науки.– 2015. – Вип.14, Ч.2. – С. 87–89 (0,4 д.а.).

Ковінько О.М. Еволюція концепції розвитку глобальної економіки та перехід до сучасних концепцій маркетингу / О.М. Ковінько // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Економічні науки. – 2015. – Вип.15, Ч.1. – С. 70–73 (0,46 д.а.).

Ковінько О.М. Оцінка інвестицій в маркетинг аграрних підприємств в умовах міжнародної диверсифікації бізнес-діяльності / О.М. Ковінько // Причорноморські економічні студії. – 2016. – Вип.11. – С. 139–143 (0,6 д.а.).

Ковінько О.М. Методологічні основи розробки маркетингової концепції розвитку підприємств / О.М. Ковінько, В.В. Пятківський // Східна Європа: економіка, бізнес та управління: електронне наукове фахове видання. – 2016. – №2 (02). – С. 167- 171. – Режим доступу: http://easterneurope-ebm.in.ua/journal/2_2016/32.pdf (0,4 д.а. / 0,2 д.а.).

Ковінько О.М. Міжнародна маркетингова стратегія як інструмент виходу на зовнішні ринки ТОВ «Барлінек Інвест» / О.М. Ковінько, Т.І. Дмітрієва // Східна Європа: економіка, бізнес та управління: електронне наукове фахове видання. – 2016. – №5 (05). – С. 17–20. – Режим доступу: http://www.easterneuropeebm.in.ua/journal/5_2016/04.pdf (0,4 д.а. / 0,2 д.а.).

Ковінько О.М. Маркетингове дослідження ринку м’яса в Україні / О.М. Ковінько, В.Ю. Ковальська, К.Р. Ємбергенова // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Економічні науки.– 2016. – Вип.21, Ч.1. – С. 113–116 (0,4 д.а. / 0,2 д.а.).

Ковінько О. М. Практичні аспекти бізнес-діяльності аграрних підприємств в умовах міжнародної диверсифікації: оцінка привабливості міжнародних ринків / О. М. Ковінько // Стратегія економічного розвитку України. – 2016. – №39. – С. 99–107 (0,75 д.а.).

Kovin’ko O.M. Formation and development of methodology of international marketing / O.M. Kovin’ko, V.T. Susidenko, R.G. Zharlinskaya // Scientific Letters of Academic Society of Michal Baludansky. – 2013. – Vol.1, №2. – С. 161–162 (0,4 д.а. / 0,15 д.а.).

Kovin’ko O.M. Factors of developing strategies of international marketing communications / O.M. Kovin’ko, S.A. Sirenko, S.V. Gyrich // Scientific Letters of Academic Society of Michal Baludansky. – 2014. – Vol.2, №4. – С. 66-68 (0,4 д.а. / 0,15 д.а.).

Ковінько О.М. Маркетинг в умовах глобалізації економічної діяльності / О.М. Ковінько // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки.– 2015. – №6. – С. 43–47 (Index Copernicus та інші) (0,6 д.а.).

Ковинько Е.Н. Формирование механизма развития международной маркетинговой деятельности предприятий АПК / Е.Н. Ковинько, К.Ю. Соколюк // Scientific Letters of Academic Society of Michal Baludansky. – 2015. – Vol.3, №1. – С. 94– 97 (0,4 д.а. / 0,2 д.а.).

Ковінько О.М. Інформаційні технології у маркетингу / О.М. Ковінько, Є.В. Лояніч // Глобальні та національні проблеми економіки. – 2015. – №6. – С. 366–368. – Режим доступу: http://global-national.in.ua/component /content/article/14-vipusk-6-lipen-2015-r/1048-kovinko-o-m-loyanich-e-v-informatsijnitekhnologiji-u-marketingu (Index Copernicus та інші) (0,4 д.а. / 0,2 д.а.).

Ковінько О.М. Сучасний стан та перспективи розвитку ринку чаю / О.М. Ковінько, А.В. Кошова // Регіональна економіка та управління. – 2015. – №2 (05). – С. 125-128 (РІНЦ та інші) (0,5 д.а. / 0,25 д.а.).

Ковінько О.М. Формування теорії маркетингових досліджень міжнародних ринків / О.М. Ковінько // Ефективна економіка: електронне наукове фахове видання Дніпропетровського державного аграрно-економічного університету. – 2015. – №12. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua /?op=1&z=4640 (Index Copernicus та інші) (0,7 д.а.).

Ковінько О.М. Особливості застосування ребредингу у маркетингових стратегіях вітчизняних підприємств / О.М. Ковінько, А.Л. Мала // Глобальні та національні проблеми економіки. – 2015. – №8. – С. 437–439. – Режим доступу: http://global-national.in.ua/issue-8-2015/16-vipusk-8-listopad-2015-r/1468-kovinko-o-mmala-a-l-osoblivosti-zastosuvannya-rebrendingu-u-marketingovikh-strategiyakhvitchiznyanikh-pidpriemstv (Index Copernicus та інші) (0,4 д.а. / 0,2 д.а.).

Ковінько О.М. Актуальні проблеми ціноутворення на підприємствах / О.М. Ковінько, Т.В. Блажкевич, Т.І. Бертман // Регіональна економіка та управління. – 2016. – №1 (08). – С. 25-28 (РІНЦ та інші) (0,5 д.а. / 0,2 д.а.).

Ковінько О.М. Оцінка факторів, що впливають на вибір ринків в умовах міжнародної диверсифікації бізнес-діяльності підприємств / О.М. Ковінько // Вісник Хмельницького національного університету. Серія: Економічні науки. – 2016. – №3, Т.2. – С. 321–324 (Index Copernicus та інші) (0,5 д.а.).

Ковінько О.М. Міжнародні ринки аграрної продукції / О.М. Ковінько // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. – 2016. – №2 (85). – С. 65–76 (Index Copernicus та інші) (0,7 д.а.).

Ковінько О.М. Зовнішньоекономічна діяльність аграрних підприємств / О.М. Ковінько // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. – 2016. – №5 (88). – С. 40–54 (Index Copernicus та інші) (0,95 д.а.).

Ковінько О. М. Стан та основні тенденції розвитку світового медійного рекламного ринку / О.М. Ковінько, І.В. Завальнюк, В.М. Чорний // Регіональна економіка та управління. – 2016. – №6 (13). – С. 32–35 (РІНЦ та інші) (0,5 д.а. / 0,2 д.а.).

Ковінько О.М. Маркетингова привабливість міжнародних ринків аграрної продукції / О.М. Ковінько // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. – 2017. – №1 (90). – С. 57–73 (Index Copernicus та інші) (0,9 д.а.).

Kovin’ko O.M. As prerequisite program marketing international business diversification of agricultural enterprises of Ukraine / O.M. Kovin’ko // Scientific bulletin of Polissia. – 2017. – № 2(10), P.1. – С.185-194 (Web of Science, Index Copernicus та інші) (0,9 д.а.).

Ковінько О. М. Фармацевтичний ринок України як рушійний важіль розвитку економіки / О.М. Ковінько, А.І. Стахова, А.П. Вовк // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. – 2017. – Вип.11. – С. 56–59 (Index Copernicus та інші) (0,6 д.а. / 0,3 д.а.).

Ковінько О.М. Розробка системи оцінювання синергетичного ефекту маркетингової стратегії міжнародних конгломератних диверсифікованих агропромислових структур / О.М. Ковінько // Вісник Хмельницького національного університету. Серія: Економічні науки. – 2017. – №6, Т.1. – С. 114- 120 (Index Copernicus та інші) (0,8 д.а.).

Ковінько О.М. Формування маркетингового механізму розвитку підприємства / О.М. Ковінько, Н.Ю. Буга, Д. Шамалюк // Глобальні та національні проблеми економіки. – 2017. – №20. – С. 250–254. – Режим доступу: http://globalnational.in.ua/archive/20-2017/50.pdf (Index Copernicus та інші) (0,4 д.а. / 0,2 д.а.).

Ковінько О.М. Інституціональні основи розвитку теорії міжнародних маркетингових досліджень / О.М.Ковінько, О.П. Мудрик, Л.П. Середницька // Scientific Letters of Academic Society of Michal Baludansky. – 2017. – Vol.5, №6. – С.111-115 (0,6 д.а. / 0,2 д.а.).

Ковінько О. М. Особливості сучасних маркетингових технологій в управлінні підприємством / О.М. Ковінько, Т.Г. Пасічник // Молодий вчений. – 2017. – №12 (52). – С. 647-650 (Index Copernicus та інші) (0,4 д.а. / 0,2 д.а.).

Ковінько О.М. Організація зовнішньоторговельних операцій на підприємстві / О.М. Ковінько, Л.В. Цехмістер // Прикладні наукові розробки-2011: Матеріали VII міжнародної науково-практичної конференції «Dynamika naukowych badan – 2011» (м. Київ, 18-20 липня 2011 р.). – 2011. – Режим доступу: http://www.rusnauka.com/20_PNR_2011/Economics/2_90510.doc.htm (0,2 д.а. / 0,1 д.а.).

Ковінько О. М. Оцінка ефективності рекламної діяльності підприємства – суб’єкта ЗЕД / О.М. Ковінько, С.Т. Колесник // Питання сучасної науки і освіти: Матеріали VII міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Київ, 11-13 липня 2011 р.). – Київ, 2011. – Режим доступу: http://intkonf.org/ken-dotsent-kovinko- om-kolesnik-st-otsinka-efektivnosti-reklamnoyi-diyalnosti-pidpriemstva-subekta-zed/ (0,2 д.а. / 0,1 д.а.).

Ковінько О.М. Методологічні аспекти міжнародного маркетингу / О.М. Ковінько, В.Т. Сусіденко, Р.Г. Жарлінська // Соціально-політичні, економічні та гуманітарні виміри європейської інтеграції України: Збірник наукових праць Міжнародної науково-практичної конференції (м. Вінниця, 28-31 травня 2013 р.). – Вінниця: Центр підготовки наукових та навчально-методичних видань ВТЕІ КНТЕУ, 2013. – Ч.2. – С. 102–105 (0,3 д.а. / 0,1 д.а.).

Ковінько О.М. Міжнародний маркетинг як інструмент активізації зовнішньоекономічної діяльності підприємства / О.М. Ковінько, С.О. Сіренко // Соціально-політичні, економічні та гуманітарні виміри європейської інтеграції України: Збірник наукових праць ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Вінниця, 19-23 травня 2014 р.). – Вінниця: Центр підготовки наукових та навчально-методичних видань ВТЕІ КНТЕУ, 2014. – Ч.2. – С. 134-139 (0,35 д.а. / 0,2 д.а.).

Ковінько О.М. Концепція управління рекламною діяльністю підприємства / О.М. Ковінько, Т.В. Білоус // Соціально-політичні, економічні та гуманітарні виміри європейської інтеграції України: Збірник наукових праць ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Вінниця, 20-22 травня 2015 р.). – Вінниця: Видавничо-редакційний відділ ВТЕІ КНТЕУ, 2015. – Ч.2. – С. 116-125 (0,6 д.а. / 0,3 д.а.).

Ковинько Е.Н. Системный подход к маркетинговому планированию коммуникационной деятельности предприятия / Е.Н. Ковинько, К.Ю. Соколюк, В.Д. Бомко // Prospects of economic development in the global crisis: Collection of scientific articles (Plovdiv, Bulgaria, 27 June 2015). – Academic Publishing House of the Agricultural University. – Plovdiv, Bulgaria, 2015. – Р. 310-317 (0,6 д.а. / 0,2 д.а.).

Ковінько О.М. Проблеми розвитку рекламного бізнесу та впливу глобалізаційних процесів на внутрішній ринок реклами / О.М. Ковінько, О.М. Бережна // Реклама: інтеграція теорії та практики: Матеріали IX Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 3 грудня 2015 р.). – Київ: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2015. – С. 68-70 (0,3 д.а. / 0,15 д.а.).

Ковінько О.М. Концепція управління маркетинговою діяльністю в умовах диверсифікації бізнесу підприємства / О.М. Ковінько // Economics, management, law: innovation strategy: Collection of scientific articles (Zhengzhou, China, 28 March 2016). – Henan Scienan and Technology Press. – Zhengzhou, China, 2016. – Р. 338–341 (0,3 д.а.).

Ковінько О.М. Формування структури міжнародного маркетингу / О.М. Ковінько, Т.О. Слободяник // Economics, management, law: challenges and prospects: Collection of scientific articles (New Delhi, India, 27 May 2016). – Discovery Publishing House Pvt. Ltd. – New Delhi, India, 2016. – С. 177–181 (0,3 д.а. / 0,2 д.а.).

Ковінько О.М. Методичний інструментарій управління маркетинговою діяльністю підприємства / О.М. Ковінько, Д.О. Лебедь, Т. Лазурко // Prospects for development of education and science: Collection of scientific articles (Plovdiv, Bulgaria, 27 June 2016). – Academic Publishing House of the Agricultural University. – Plovdiv, Bulgaria, 2016. – С. 286–290 (0,3 д.а. / 0,1 д.а.).

Ковінько О.М. Конвергенція як передумова виходу товарів на нові ринки / О.М. Ковінько // Соціально-політичні, економічні та гуманітарні виміри європейської інтеграції України: Збірник наукових праць IV Міжнародної науково-практичної конференції (м. Вінниця, 18-20 травня 2016 р.). – Вінниця: Видавничо-редакційний відділ ВТЕІ КНТЕУ, 2016. – Ч. 2. – С. 29-41 (0,75 д.а.).

Ковінько О.М. Управління ресурсною підсистемою маркетингового потенціалу підприємства: маркетингові ресурси і резерви / О.М. Ковінько, І.І. Поліщук, А.Л. Мала // Глобалізаційні виклики розвитку національних економік: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 19 жовтня 2016 р.). – Київ: КНТЕУ, 2016. – Ч.2. – С. 879–888 (0,6 д.а. / 0,2 д.а.).

Ковінько О.М. Структурні процеси в аграрному секторі України: передумови активізації міжнародної бізнес-діяльності / О.М. Ковінько // Економіка, фінанси і управління в XXI столітті: аналіз тенденцій та перспективи розвитку: збірник тез наукових робіт Міжнародної науково-практичної конференції (м. Буковель-Київ, 20-23 березня 2017 р.). – Фінансова рада України, 2017, 2 т. – С. 72-75 (0,25 д.а.).

Ковінько О.М. Оцінка диверсифікації бізнес-діяльності як стратегії виходу підприємства на міжнародні ринки / О.М. Ковінько // Розвиток фінансово- економічного становища на різних рівнях управління: підприємство, регіон, держава: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Дніпро, 24- 25 березня 2017 р.). – Дніпро: НО «Перспектива», 2017. – С. 19-22 (0,25 д.а.).

Ковінько О.М. Проектування міжнародних диверсифікованих структур аграрного бізнесу / О.М. Ковінько // International scientific conference Economy and Management: Modern Transformation in the Age of Globalization (Klaipeda, Lithuania, 24 March 2017). – Part II. – Klaipeda, Lithuania: Baltija Publishing, 2017. – С. 9–12 (0,4 д.а.).

Ковінько О.М. Формування перспектив виходу на зарубіжні ринки натурального меду України / О.М. Ковінько, Я.А. Маслюковська // Соціально- політичні, економічні та гуманітарні виміри європейської інтеграції України: Збірник наукових праць V Міжнародної науково-практичної конференції (м. Вінниця, 7-9 червня 2017 р.). – Вінниця: Видавничо-редакційний відділ ВТЕІ КНТЕУ, 2017. – Ч.2. – С. 107-116 (0,6 д.а. / 0,3 д.а.).

Танасійчук О.М. Розробка маркетингових заходів для переробного підприємства / О.М. Танасійчук (О.М. Ковінько), О.В. Левчук // Економіка: проблеми теорії та практики: Збірник наукових праць. – Випуск 264: В 9 т. – Т. VI. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2010. – С. 1495-1501 (0,4 д.а. / 0,2 д.а.).

Танасійчук О.М. Определение эффективности маркетинговых мероприятий на производственных предприятиях Винницкого региона / О.М. Танасійчук (О.М. Ковінько), О.В. Левчук // Економіка: проблеми теорії та практики: Збірник наукових праць. – Випуск 265: В 9 т. – Т. I. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2010. – С. 133-137 (0,4 д.а. / 0,2 д.а.).

Ковінько О.М. Методика проектування міжнародних диверсифікованих структур аграрного бізнесу / О.М. Ковінько // Вісник Львівського університету. Серія: Міжнародні відносини. – 2017. – Вип.41. – С. 215–224 (0,5 д.а.).

Ковінько О.М. Маркетингова оцінка стану ринку аграрної продукції України: передумови активізації міжнародної бізнес-діяльності вітчизняних аграрних підприємств / О.М. Ковінько // Маркетинг в Україні. – 2017. – № 4. – С. 32-47 (1,1 д.а.).

Issue

Section

Dissertation