Reviews 3 for dissertation Kovin’ko O.M.

Authors

  • Ya.S. Larina Національний університет біоресурсів і природокористування України (м. Київ)

Abstract

Актуальність теми дисертаційної роботи визначається тим, що в умовах трансформаційної економіки, виникає гостра необхідність переорієнтації та адаптації вітчизняних підприємств до нових умов господарювання і потреб ринку, а також запровадження змін у існуючих системах і принципах управління та методах ведення бізнесу. В умовах конкурентного маркетингового середовища вітчизняні підприємства повинні розробляти і впроваджувати стратегії, які дозволяють їм протистояти зовнішнім впливам та бар’єрам, адаптуватися до нових умов та використовувати наявні можливостя для формування конкурентних переваг на вітчизняному та міжнародних ринках. Тому основним завданням вітчизняних суб'єктів господарювання в зазначених умовах є використання позитивних сторін стратегії міжнародної диверсифікації, зменшення її негативних впливів і наслідків, а також адаптація і застосування міжнародного досвіду у цій сфері.

Author Biography

Ya.S. Larina, Національний університет біоресурсів і природокористування України (м. Київ)

доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі

Issue

Section

Reviews for dissertation