Reviews 2 for dissertation Mieriemova Yu.V.

Authors

  • A.V. Ozhohan Київський університет права НАН України

Abstract

Протягом останніх десятиліть увага вітчизняних і зарубіжних лінгвістів прикута до вивчення оніма як феномена художнього мовлення, дослідження особливостей його функціонування у різножанрових текстах. Свідченням цьому є поява численних праць, автори яких (Н.В.Алєйнікова, Л.О.Белей, М.В.Буєвська, О.О.Гарачковська, О.Г.Горбачова, Д.І.Єрмолович, О.В.Зоріна, М.Калінкін,Ю.О.Карпенко, Е.О.Кравченко, Г.П.Лукаш, О.І.Лукошкова, М.Пак,О.Д.Петренко, В.І.Супрун та ін.) визначають специфіку буття власного імені у літературному просторі, розкривають його роль як особливого мовного засобу створення художніх образів та важливої ідейно- естетичної, сюжетно-композиційної складової художньої тканини тексту того чи того жанру. І хоча сучасні наукові розвідки у галузі літературної ономастики значно поглибили загальну теорію оніма, розширили уявлення про нього як своєрідний лінгвістичний знак, поетичний елемент, “культурний код нації-”, сьогодні ще чимало питань функціонування власного імені у царині мистецтва слова належно не вивчено. Нагальною є потреба у зіставних ономастичних студіях, які сприяли б розкриттю мовно-культурної, індивідуально-авторської специфіки створення онімії, оприявненню універсальних та унікальних механізмів онімного моделювання художнього світу у різних літературах. Вельми важливим є виявлення спільного та відмінного у формальній і семантичній організації поетонімів художніх творів різних жанрів у близькоспоріднених і різносистемних мовах.

Author Biography

A.V. Ozhohan, Київський університет права НАН України

кандидат філологічних наук, доцент, завідувач кафедри іноземних мов

Issue

Section

Reviews for dissertation