Reviews 1 for dissertation Gnylorybov M. A.

Authors

  • I. V. Taranenko ВНЗ «Університет імені Альфреда Нобеля»

Abstract

Сучасне економічне середовище характеризується посиленням динамізму протікання всіх процесів, у тому числі й конкурентної боротьби. У сучасних умовах, які характеризуються постійною зміною зовнішніх факторів, зростанням ризику діяльності, питання конкурентоспроможності підприємств на внутрішньому та зовнішньому ринках стає особливо актуальним. Перебіг трансформаційних процесів в економіці України значною мірою відбивається на діяльності усіх господарюючих суб’єктів, і зокрема промислових підприємств. Нестабільність зовнішнього середовища та низька адаптивна здатність підприємств до будь-яких ринкових перетворень створюють небезпечні умови для їх діяльності. За таких умов діяльність підприємств зазнає великих змін, які, насамперед, пов’язані зі збереженням або відтворенням їх конкурентного статусу.

В даний час, незважаючи на важливість виробничого потенціалу компанії, на перший план у світовій конкурентоспроможності виходять нецінові фактори, з яких найважливіше значення набувають якість товару, його новизна, інноваційність технологічного процесу, соціальна відповідальність компанії до внутрішніх та зовнішніх стейкхолдерів, прозорість та достовірність інформації про компанію, що забезпечує її позитивний міжнародний імідж та формує потенціал інтеграції до глобальних мереж взаємодії. Більшість міжнародних компаній забезпечують підвищення своєї товарної конкурентоспроможності за рахунок використання інновацій, розробки високотехнологічних продуктів, створення яких неможливо без розвитку науково-технічного потенціалу. Досвід провідних міжнародних компаній різних країн світу показує, що зростання продуктивності в умовах обмеженості ресурсів досягається за рахунок безперервної інноваційної діяльності. Враховуючи вищезазначене, актуальність представленої дисертантом роботи, в якій досліджено проблеми формування інноваційної складової міжнародної конкурентоспроможності світових виробників промислової продукції, не викликає сумнівів.

Author Biography

I. V. Taranenko, ВНЗ «Університет імені Альфреда Нобеля»

завідувач кафедри міжнародного маркетингу, доктор економічних наук, професор

Issue

Section

Reviews for dissertation