Відгук 2 на дисертаційну роботу Міщук А. А.

Authors

  • O.A. Ivashchenko Національна академія статистики, обліку та аудиту

Abstract

Реформування системи охорони здоров’я в Україні набуває обертів і потребує від керівників закладів охорони здоров’я термінових заходів щодо пристосування до об’єктивних умов, які диктує ринок медичних послуг, та глобальних тенденцій, які впливають на його розвиток.

Кардинальні зміни в системі охорони здоров'я в бік її орієнтації на пацієнта, загострення питання про необхідність задоволення потреб споживачів медичними послугами високої якості в умовах обмеженості ресурсів природно обумовлюють невідкладність розроблення та впровадження нових стратегічних підходів.

Вільний вибір пацієнтом закладу і лікаря створюють на ринку медичних послуг конкурентну атмосферу. Зі зростанням ступеня конкуренції між закладами охорони здоров’я відповідно суттєво зростає роль маркетингового стратегічного планування в управлінні медичним закладом, завданням якого є опрацювання ефективної маркетингової конкурентної стратегії. В сучасних умовах стабільний, стійкий, конкурентний розвиток закладів охорони здоров’я може бути досягнутий лише в межах використання дієвої маркетингової конкурентної стратегії.

Приймаючи до уваги все вищезазначене, тема представленої дисертаційної роботи є актуальною. Розробка теоретико-методологічного забезпечення та практичних рекомендацій щодо формування маркетингової конкурентної  стратегії закладів на ринку медичних послуг, що є метою дисертаційної роботи Міщук А.А., має важливе наукове та практичне значення.

Author Biography

O.A. Ivashchenko, Національна академія статистики, обліку та аудиту

кандидат економічних наук, доцент, завідувач кафедри економіки та менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Published

2021-03-10

Issue

Section

Reviews for dissertation