Відгук 2 на дисертаційну роботу Міщук А. А.
Abstract
Реформування системи охорони здоров’я в Україні набуває обертів і потребує від керівників закладів охорони здоров’я термінових заходів щодо пристосування до об’єктивних умов, які диктує ринок медичних послуг, та глобальних тенденцій, які впливають на його розвиток.
Кардинальні зміни в системі охорони здоров'я в бік її орієнтації на пацієнта, загострення питання про необхідність задоволення потреб споживачів медичними послугами високої якості в умовах обмеженості ресурсів природно обумовлюють невідкладність розроблення та впровадження нових стратегічних підходів.
Вільний вибір пацієнтом закладу і лікаря створюють на ринку медичних послуг конкурентну атмосферу. Зі зростанням ступеня конкуренції між закладами охорони здоров’я відповідно суттєво зростає роль маркетингового стратегічного планування в управлінні медичним закладом, завданням якого є опрацювання ефективної маркетингової конкурентної стратегії. В сучасних умовах стабільний, стійкий, конкурентний розвиток закладів охорони здоров’я може бути досягнутий лише в межах використання дієвої маркетингової конкурентної стратегії.
Приймаючи до уваги все вищезазначене, тема представленої дисертаційної роботи є актуальною. Розробка теоретико-методологічного забезпечення та практичних рекомендацій щодо формування маркетингової конкурентної стратегії закладів на ринку медичних послуг, що є метою дисертаційної роботи Міщук А.А., має важливе наукове та практичне значення.