Висновок про наукову новизну, теоретичне та практичне значення результатів.
Abstract
Наукова новизна дослідження політики формування іміджу України полягає у необхідності аналізу образів локальних територій при формуванні позитивного іміджу держави в зовнішньому інформаційному просторі. Як комплекс реальних механізмів та цілеспрямованих дій по формуванню та просуванню в інформаційному просторі сукупності уявлень (образів, асоціацій, трактувань), політика формування іміджу держави в інформаційному просторі закордонних держав не завжди є результатом цілеспрямованої політики. В умовах інформаційної війни та військової агресії з боку РФ внутрішня безсистемність інформаційної діяльності українських політичних інститутів може виявитися слабкою та хаотичною в умовах інформаційних атак. Втрата ініціативи формування та підтримки національного репутаційного іміджу може стати сприятливою умовою для зовнішнього втручання, що може бути загрозою безпеки країни. Тому дослідження стратегій, тактик, технік політики формування іміджу України в зовнішньому інформаційному просторі є важливим напрямом політологічного дослідження на сьогодні. Його наслідком може бути не тільки виявлення основних тем, спікерів, порядку денного, а також надання рекомендацій у формуванні позитивного іміджу країни для комунікацій державних інституцій.
Тема дисертації Осмоловської Анни Олександрівни та поставлена мета, є актуальними та затребуваними на національному та міжнародному рівнях. Завдання дослідження охоплюють таку проблематику: систематизація теоретико-методологічних засад дослідження формування образу держави в зовнішньому інформаційному просторі; розробка індикаторів аналізу та порівняння складових іміджу України в інформаційному просторі інших держав на підставі моніторингу закордонних джерел інформації; виявлення напрямків вдосконалення інформаційної політики України в контексті формування її іміджу на основі прикладного політичного аналізу внутрішньої інформаційної політики України на рівні «держава-регіон-район»; визначення тенденцій формування іміджу України після 2014 року, а також можливостей його коригування на основі компаративного аналізу образу України в інформаційному просторі США, як «держави-стратегічного партнера», та Російської Федерації, як «держави-ворога», а також прикордонних держав (на прикладі Польщі та Угорщини).