Висновок про наукову новизну, теоретичне та практичне значення результатів.

Autor

  • T. L. Nagorniak Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • O.Yu. Boienko Донецький національний університет імені Василя Стуса

Abstrakt

Наукова новизна дослідження розвитку маркетингового потеціалу закладів вищої освіти пов'язана з тим, що за умов системної кризи в Україні, відсутності послідовості практик державного управління, зменшення бюджетних витрат на освіту при постійному її реформуванні та суперечності політик ключових інститутів, що координують діяльність ЗВО України, універститети приречені на творення потужних стратегій розвитку, напрацювання спеціальних практик кризового менеджменту, що мають на меті розвиток потенціалу та відтворення їх соціальної місії.

Biogramy autorów

T. L. Nagorniak, Донецький національний університет імені Василя Стуса

доктор політичних наук, професор, професор кафедри політології та державного управління, перший проректор 

O.Yu. Boienko , Донецький національний університет імені Василя Стуса

кандидат економічних наук, доцент, завідувач кафедри маркетингу

##submission.downloads##

Opublikowane

2021-08-09

Numer

Dział

Висновок