Відгук 1 на дисертаційну роботу Руденко А. Ф.
Abstrakt
У сфері політики різні акції та інтеракції можуть бути грою, моделлю, системою чи символом. Проте завжди двома стовпами політичної діяльності залишатимуться гроші та влада. Доки існуватиме симбіоз політики і бізнесу, та доки рушійною силою діяльності політичних акторів залишатиметься власний інтерес, проблематика капіталізації політичного ринку та конвертації різних видів капіталів у межах політичного поля буде актуальною. Тому обґрунтованою є увага політичної науки до тих економічних факторів, які безпосередньо визначають особливості функціонування і зміни політичних Інститутів і процесів, насамперед, до політичного маркетингу.
Проблематика технологій політичного маркетингу у вітчизняній політичній науці є недостатньо вивченою та надзвичайно динамічною, з огляду на процеси становлення партійної системи України, трансформацію суб'єктів виборчого процесу.
Відтак, дисертаційна робота А. Ф. Руденко, що присвячена дослідженню розвитку політичного маркетингу в Україні та специфіці використання маркетингових технологій у діяльності політичних партій, є безперечно актуальною.