Відгук 2 на дисертаційну роботу Ковінько О.М.
Abstrakt
Маркетингове управління діяльністю вітчизняних підприємств на міжнародних ринках базується на використанні інноваційних підходів, найбільш перспективним з яких є міжнародна диверсифікація, що надає можливість підвищити конкурентоспроможність підприємств на міжнародних ринках. Отже, одним із факторів, що впливає на здатність вітчизняного підприємства протистояти поширенню кризових процесів та дозволяє забезпечити стабільну діяльність є реалізація стратегії міжнародної диверсифікації бізнесу, як одного із стратегічних напрямків розвитку. Стратегія міжнародної диверсифікації охоплює усі напрямки діяльності підприємства і дає змогу діяти так, щоб закріпити свої позиції на різних міжнародних ринках і забезпечити отримання прибутку.
Актуальність наукового дослідження визначається тим, що в сучасному економічному середовищі використання стратегії міжнародної диверсифікації має безліч переваг, але необхідно зауважити, що адаптація господарюючих суб'єктів до нового етапу економічного розвитку — багатофакторний процес, що вимагає формування маркетингового механізму управління підприємствами в умовах міжнародної диверсифікації бізнесу.
Тема, яку обрала для дослідження О.М. Ковінько, є актуальною, а логіка її розкриття, що визначила мету, завдання, предмет і об'єкт, відповідає заявленій проблематиці дисертації.