Відгук 1 на дисертаційну роботу Савчук Є.Ю.
Abstrakt
На сучасному етапі вже усталеним є термін «ринок освітніх послуг». Відповідно, це вказує на стійкі тенденції набуття освітніми послугами товарного характеру та притаманність цим послугам (як товару) особливих характеристик.
Можна констатувати, що у сфері освіти відбувається видозміна традиційних відносин між закладами освіти та здобувачами освіти, простежується істотне видове й змістовне розширення самих освітніх послуг, з’являється велика кількість нових різних суб’єктів надання таких послуг. Все це призводить до того, що для надання освітніх послуг складаються різні суспільні відносини.
Водночас освітні послуги мають не тільки товарну, але й суспільну цінність та значення для соціально-економічного розвитку держави.
Викладене зумовлює актуальність проблематики надання освітніх послуг та створює широке поле для проведення наукових досліджень, зокрема й у межах науки господарського права. Такі дослідження можуть бути спрямовані на уточнення та конкретизацію положень щодо освітніх послуг як результату господарської діяльності, господарсько-правового статусу суб’єктів їх надання, умов здійснення діяльності з надання освітніх послуг, напрямів та засобів державного регулювання надання освітніх послуг як господарської діяльності.