Висновок про наукову новизну, теоретичне та практичне значення результатів.
Abstrakt
Обґрунтування вибору теми. Постійне реформування усіх сфер та галузей економіки автоматично тягне за собою попит на освітні послуги. Роботодавець (без різниці - держава чи підприємець) потребує від спеціаліста нової корпоративної культури, комунікативних навичок, нових soft skills, відповідальності, уміння орієнтуватися у реальній професійній ситуації. Знання стають конкурентною перевагою будь-якої людини. Заклади вищої освіти та інші суб’єкти освітньої діяльності забезпечують суспільство людськими ресурсами, впливаючи на розвиток національної економіки.
Ринок освітніх послуг та визначення його особливостей є досить складною науковою проблемою, яка потребує постійної уваги представників різних суспільних наук. В юридичній науці затребуваними видаються дослідження проблем господарсько-правового регулювання надання освітніх послуг. Особливої актуальності дослідженням такого спрямування додають наявні результати реформування сфери освіти, які потягли за собою зміни в організації надання освітніх послуг і формування цієї діяльності в окремий вид економічної діяльності.