Відгук 1 на дисертаційну роботу Ткачука Г.В.

Автор(и)

  • V.V. Rieznikova Інститут права Київського національного університету імені Тараса Шевченка

Анотація

Сучасний економічний розвиток супроводжується надмірним виробництвом товарів та збільшення їх різноманітного асортименту. В таких умовах для суб’єктів господарювання гостро постає питання обрання засобів своєї індивідуалізації та виокремлення з поміж інших товарів і послуг на ринку. Одним з найбільш застосовуваним засобом індивідуалізації виступає торговельна марка, яка допомагає суб’єкту господарювання здійснювати власне позиціонування на ринку, формувати ділову репутацію, забезпечувати впізнаваність товарів і послуг. Торговельні марки в конкурентному середовищі виступають невід’ємним атрибутом економіки та засобом конкурентної боротьби за споживача. Водночас практика господарювання свідчить про наявність деяких проблем у процесі використання торговельних марок, введення прав на торговельну марку в господарський оборот, захисту від різних проявів недобросовісної конкуренції.

На законодавчому рівні положення щодо реалізації і захисту прав суб’єктів господарювання на торговельні марки містяться у Господарському, Цивільному кодексі України, Законі України «Про охорону прав на знаки для товарів та послуг», Законі України «Про захист від недобросовісної конкуренції», процесуальних кодексах, інших законодавчих актах, а також численних міжнародних документах у сфері використання та захисту прав на об’єкти інтелектуальної власності.

Сучасний економічний розвиток супроводжується надмірним виробництвом товарів та збільшення їх різноманітного асортименту. В таких умовах для суб’єктів господарювання гостро постає питання обрання засобів своєї індивідуалізації та виокремлення з поміж інших товарів і послуг на ринку. Одним з найбільш застосовуваним засобом індивідуалізації виступає торговельна марка, яка допомагає суб’єкту господарювання здійснювати власне позиціонування на ринку, формувати ділову репутацію, забезпечувати впізнаваність товарів і послуг. Торговельні марки в конкурентному середовищі виступають невід’ємним атрибутом економіки та засобом конкурентної боротьби за споживача. Водночас практика господарювання свідчить про наявність деяких проблем у процесі використання торговельних марок, введення прав на торговельну марку в господарський оборот, захисту від різних проявів недобросовісної конкуренції.

На законодавчому рівні положення щодо реалізації і захисту прав суб’єктів господарювання на торговельні марки містяться у Господарському, Цивільному кодексі України, Законі України «Про охорону прав на знаки для товарів та послуг», Законі України «Про захист від недобросовісної конкуренції», процесуальних кодексах, інших законодавчих актах, а також численних міжнародних документах у сфері використання та захисту прав на об’єкти інтелектуальної власності.

Біографія автора

V.V. Rieznikova , Інститут права Київського національного університету імені Тараса Шевченка

доктор юридичних наук, професор, завідувач кафедри господаарського права та господарського процесу

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-11-12

Номер

Розділ

Відгуки на дисертаційну роботу