Відгук 1 на дисертаційну роботу Ткачука Г.В.
Анотація
Сучасний економічний розвиток супроводжується надмірним виробництвом товарів та збільшення їх різноманітного асортименту. В таких умовах для суб’єктів господарювання гостро постає питання обрання засобів своєї індивідуалізації та виокремлення з поміж інших товарів і послуг на ринку. Одним з найбільш застосовуваним засобом індивідуалізації виступає торговельна марка, яка допомагає суб’єкту господарювання здійснювати власне позиціонування на ринку, формувати ділову репутацію, забезпечувати впізнаваність товарів і послуг. Торговельні марки в конкурентному середовищі виступають невід’ємним атрибутом економіки та засобом конкурентної боротьби за споживача. Водночас практика господарювання свідчить про наявність деяких проблем у процесі використання торговельних марок, введення прав на торговельну марку в господарський оборот, захисту від різних проявів недобросовісної конкуренції.
На законодавчому рівні положення щодо реалізації і захисту прав суб’єктів господарювання на торговельні марки містяться у Господарському, Цивільному кодексі України, Законі України «Про охорону прав на знаки для товарів та послуг», Законі України «Про захист від недобросовісної конкуренції», процесуальних кодексах, інших законодавчих актах, а також численних міжнародних документах у сфері використання та захисту прав на об’єкти інтелектуальної власності.
Сучасний економічний розвиток супроводжується надмірним виробництвом товарів та збільшення їх різноманітного асортименту. В таких умовах для суб’єктів господарювання гостро постає питання обрання засобів своєї індивідуалізації та виокремлення з поміж інших товарів і послуг на ринку. Одним з найбільш застосовуваним засобом індивідуалізації виступає торговельна марка, яка допомагає суб’єкту господарювання здійснювати власне позиціонування на ринку, формувати ділову репутацію, забезпечувати впізнаваність товарів і послуг. Торговельні марки в конкурентному середовищі виступають невід’ємним атрибутом економіки та засобом конкурентної боротьби за споживача. Водночас практика господарювання свідчить про наявність деяких проблем у процесі використання торговельних марок, введення прав на торговельну марку в господарський оборот, захисту від різних проявів недобросовісної конкуренції.
На законодавчому рівні положення щодо реалізації і захисту прав суб’єктів господарювання на торговельні марки містяться у Господарському, Цивільному кодексі України, Законі України «Про охорону прав на знаки для товарів та послуг», Законі України «Про захист від недобросовісної конкуренції», процесуальних кодексах, інших законодавчих актах, а також численних міжнародних документах у сфері використання та захисту прав на об’єкти інтелектуальної власності.