Висновок про наукову новизну, теоретичне та практичне значення результатів.
Abstract
У сучасних умовах перевиробництва та боротьби за споживача торговельні марки виступають засобом забезпечення комунікативного зв'язку між виробниками товарів, послуг та їх споживачами, слугують засобом індивідуалізації товарів і послуг, показником їхньої якості, джерела походження. Тому право на торговельну марку стає цінним нематеріальним активом, а реєстрація торговельної марки робить її власника носієм майнових та немайнових прав на ці об’єкти інтелектуальної власності. Відповідно, у практичній площині актуальними є питання реалізації і захисту прав суб’єктів господарювання на торговельні марки. Проте, аналіз практики, у тому числі судової, вказує на те, що суб’єкти господарювання мають складнощі як щодо способів, так і щодо правових форм реалізації прав на торговельні марки. Не менше значення для практики також має питання захисту прав на торговельні марки, що підтверджується значними масштабами правопорушень у цій сфері і кількістю розглянутих судових справ.
Реалізація і захист прав на торговельні марки можливі тільки за умови їх належного правового регулювання. Разом з тим, сучасну законодавчу основу можна охарактеризувати як таку, що має термінологічні суперечності та неузгодженість положень різних нормативно-правових актів, фрагментарність, неповноту регулювання у питаннях реалізації та захисту прав суб’єктів господарювання на торговельні марки, що вказує на потребу подальшого удосконалення законодавства.